Je bent al enige tijd niet actief op de webshop. Jouw sessie zal zometeen verlopen. Klik op OK om jouw sessie met 120 minuten te verlengen.
Bezorgen
Bij Manutan staan wij voor “Well-Working” en de gezondheid van onze collega’s en klanten staat dan ook voorop. Uiteraard houden ook wij daarom de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. We nemen dan ook continu alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Manutan ten strengste worden nageleefd. Toch kunnen we ons voorstellen dat je met vragen zit.
Daarom tref je hieronder antwoorden op de twee meest gestelde vragen:
Kan ik besmet raken met het coronavirus via pakketten?
Het bestellen van producten bij Manutan is veilig. Het virus verspreidt zich via mensen en dieren. Volgens het RIVM wordt het coronavirus niet overgedragen via pakketten. Onze medewerkers en partners verpakken de producten veilig en met zorg. Ook in ons magazijn volgen wij de hygiëneregels van het RIVM.
Hoe snel worden mijn producten bezorgd?
Bestellen via onze webshop blijft natuurlijk gewoon mogelijk. Onze webshop is altijd open, zoals je van ons gewend bent. Wij zetten ons volop in om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In deze uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de bezorging van de producten iets langer duurt dan je van ons gewend bent. Wij vragen je begrip hiervoor.
We hopen je ook in deze onzekere tijden zoveel mogelijk tot dienst te zijn. Voor vragen en advies kun je dan ook nog steeds terecht bij onze klantenservice. Uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele veranderingen.
All You Need, With Love,
Het Manutan team
Dankzij Track & Trace kan je de bestelstatus van al je bestelde producten zien. Om dit te doen hoef je alleen het order- en klantnummer in te vullen. Deze gegevens vind je op de orderbevestiging. Je kan ook via je account de status van je bestelling volgen.
1. Log in op je account.
2. Klik links in het menu op Mijn bestellingen
. 3. Klik vervolgens op Bekijk details
. 4. Klik op Status.
Hoewel veel vanuit Manutan geleverd wordt, komt het ook voor dat artikelen direct vanaf een producent of leverancier worden geleverd. Deze artikelen zijn niet via Track & Trace te volgen. In dat geval neem direct contact met ons opnemen over de status van je bestelling.
Al vanaf een bestelling van €200,- leveren wij bestellingen gratis af op elk adres binnen Nederland. Voor kleinere bestellingen, bedragen de leveringskosten slechts €9,95.
Ja, je kan je afleveradres onder Mijn account zelf wijzigen of een afleveradres toevoegen.
Ja dat kan met onze Manutan Exportservice. Wij leveren al je bestellingen groot en klein, op alle continenten. Samen vinden wij de best passende logistieke oplossing. Via weg of water, per spoor of via luchtvracht: bij ons vind je alle opties. Je hoeft alleen maar te kiezen. Internationale zendingen verpakken wij in een extra robuuste exportverpakking, compleet met alle benodigde documentatie. Zo leveren wij elke bestelling snel en goed op elke gewenste locatie.
Meer weten over onze exportservice? Mail of vraag een offerte aan.
De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 08:00 en 17:00 uur. Mocht je hiervan willen afwijken of een specifieke afspraak willen maken, neem dan contact met ons op.
Neem contact op met onze klantenservice.
De bestellingen vanuit ons eigen magazijn worden geleverd door Van Den Brink transporten of via GLS.
Vóór 16.00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 16.00 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd. Artikelen met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd. De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 08:00 en 17:00 uur. Mocht je hiervan willen afwijken of een specifieke afspraak willen maken, neem dan contact met ons op.
Dit is zeker mogelijk. Kijk voor onze mogelijkheden op onze speciale thuiswerk pagina.